یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار با حضور در محل ساختمان مرکزی صندوق مهر امام رضا(ع) استان یزد،طی نشستی با مدیر این صندوق در استان و مدیران شهرستانها، از نزدیک در جریان فعالیت ها، اقدامات و نیازهای این صندوق قرار گرفت.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام   استانداری یزد، "محمد رضا بابایی" در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی گفت: ان شاالله پاسدار و محافظ خوبی برای خون شهیدان و زحماتی که ایثارگران برای دفاع از این سرزمین کشیده اند باشیم.
وی افزود: کسب رتبه نخست کشور در سال 87 ، تقدیر استاندار در طرح تکریم ارباب رجوع و گزارش های رسیده از سوی دستگاه های مختلف نشان دهنده این است که صندوق مهر از تشکیلات خوب و موفق استان بوده و رتبه اول آن نشان از این واقعیت دارد.
بابایی آغاز به کار صندوق مهر امام رضا(ع) در دولت نهم را تولدی مبارک دانست و افزود: نگاه این دولت در تمامی زمینه ها به لحاظ عدالت محوری توجه به اقشار ضعیف جامعه است .
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این صندوق به مردم، صندوق مهر را یکی از ساز و کارهای مثبت دولت برای محقق شدن این امر برشمرد.
در این نشست مدیر عامل صندوق مهر امام رضا ، گزارشی از عملکرد این صندوق ارائه کرد و اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا